پسر عزیزم ♥امیرعلی♥

خبر خوش

1394/3/26 0:29
417 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم، گل پسر امروز 25هفته و 2روزه شدی

پسرم اینروزا با تکونای قشنگت من و مامانی رو به وجد میاری و خوشحالمون میکنی

یه خبر خوش، یه پسرخاله ی دیگه هم به جمع دخترخاله پسرخاله هات اضافه شد جشن

تو تا الان دو دخترخاله به نام های "ریحانه و "مریم" و دو پسرخاله به نام های "رضا" و "امیرعباس" داری 

امیرعباس 1394/03/19سه شنبه تو بیمارستان حضرت معصومه (ع) شهرستان آزادشهر پا به این دنیا گذاشت

ایشالله عکس امیر عباس هم میذارم

 

پسرم، ایشالله بسلامتی حدود یکماه دیگه هم دختر عمه ات بدنیا میاد آرام

و بعدش ایشالله بسلامتی نوبت گل پسر من "امیر علی"  محبت

دلم میخواد هرچه زودتر بیایی و با خودت شادی بیاری

دلم میخواد زودتر بیایی و باهم باشیم، پدر و پسر...

بابائی دلم میخواد با هم بریم دور بزنیم، تفریح کنیم، عکس بگیریم،برقصیم و...

 

 

پسرم "امیر علی" من و مامانی دوستت داریم و منتظرتیم...
 

 

پسندها (5)

نظرات (3)

مامان آروین
26 خرداد 94 9:42
سلام، امیدوارم کوچولوی شما هم به سلامتی به دنیا بیاد و ما شاهد عکسهای خوشگل و خاطرات شیرینش تو وبلاگتون باشیم من هم شما رو لینک کردم
مــامـــان نســا
26 خرداد 94 10:37
مامانی به سلامتی ان شالله
همراه رایانه
31 تیر 94 10:01
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات کامپیوتری و اینترنتی به صورت شبانه روزی تلفن تماس :9099070345 ادرس سایت: www.poshtyban.ir