پسر عزیزم ♥امیرعلی♥

سلام فرزند عزیزم

1393/11/10 12:02
284 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من "حامد اکرامی" متولد1366 در شهرستان شــــاهرود به همراه همسر عزیزم این وبلاگ رو برای فرزند عزیزمون که ایشالله به سلامتی قراره حدودا تا شهریور ماه1394 بدنیا بیاد ایجاد کردیم...

 

پسرم/دخترم امروز(1393/11/10) تو 42روزه که تو شکم مامانت هستی و ما اینو تازه پریروز فهمیدیم

و مطمئنا بهترین خبری که تا به امروز تو زندگیمون شنیدیم مثبت بودن آزمایش مامانت بود

از امروز که این وبلاگ رو برات تهیه کردم دیگه زندگی ما یه رنگ و بوی دیگه ای داره، ما حدود هشت ماه دیگه باید منتظر به دنیا اومدنت باشیم و من توی این مدت باید بیشتر از قبل مواظب مامانت باشم و برای اومدنت لحظه شماری کنم...

فرزند عزیزم،دختربابا/پسرگلم، من و مامانت دلمون میخواد که خدا این قدرت رو بهمون بده تا آینده ای زیبا برات بسازیم، و باعث افتخار ما بشی.

 

>بابا و مامان<

پسندها (11)

نظرات (6)

تاپ بیسکوییت
10 بهمن 93 12:08
بیسکوییتهای ساده و شیک و ارزان فقط 850 تومان برای هر مناسبتی
افسانه
10 بهمن 93 19:02
سلام مبارک باشه ایشالله با تندرستی و دلخوشی بیاد بغلتون نی نی نازی ممنونم که به من سر زدین مامانی مراقب خودت و کنجد باش
˙·٠•●♥مامان بابای ضحا♥●•٠·˙
15 بهمن 93 13:04
آفرین بابایی مهربون اولین بابای وبلاگ نویس برای نی نی خوش به حال نی نی همسر من فقط به عنوان ناظر هستن ولی اسمشونم من تو ی وبلاگم نوشتم ایشاالله بخیر بگذره حتما فشار مامانی افتاده حالش بهم خورده نگران نباشید لینک شدین ...
حامد بابای امیرعلی
پاسخ
ممنون، لطف داری شما، من عاشق وبلاگ نویسی هستم، مخصوصا الان که برای فرزند عزیزم♥ اتفاقا همسر من هم فقط ناظره آره، چیز خاصی نبود، خداروشکر الان هردوشون خوبن
❤ مـآمـآטּ פ بـآبـآ ❤
16 بهمن 93 9:20
ایشالاااااااااااااااااااااااااا
❤ مـآمـآטּ פ بـآبـآ ❤
16 بهمن 93 9:21
بابایی لینک شدی
حامد بابای امیرعلی
پاسخ
ممنون ، شما هم لینک شدید
mah
25 فروردین 94 0:24
سلام. امیدوارم بهترین خبرها تو این وبلاگ ثبت بشه... نی نی ما هم اواخر شهریور میاد
حامد بابای امیرعلی
پاسخ
سلام. ممنون. چه جالب! ایشالله به سلامتی